WHY MANAGEMENT IS IMPORTANT

gw punya tugas dari mata kuliah BIB (bahasa Inggris Bisnis)..
sebenarnya sih ini tuh mata kuliah semester 2,, tapi berhubung waktu semester 2 gw ga ambil karena tabrakan jadwalnya dengan mata kuliah lain,,
sooo gw ambil nya disemester 6🙂🙂
ini nihh tugas nya disuruh nulisin kenapa manajemen itu penting?
sebenarnya manajemen itu emang penting banget sihh…
ga mungkin kan gw ambil kuliah jurusan manajemen kalo manajemen itu sendiri ga penting,,, hhehheee…😀
ywdh deh,, dari pada gw curhat ga jelas disini…
mending baca hasil tugas gw aja yuk,,
sebenarnya ni tugas disuruh tulis tangan pake kertas polio (caapeeekk deehh…), tapi gw sengaja ngetiknya,, untuk di share keteman-teman lainnya…
ok,, langsung aja yuk,,,
check this out… Semoga bermanfaat….
.
.
WHY MANAGEMENT IS IMPORTANT

About octameliapurnamasari

i m simple girl from Indonesia,, doing my economic school in university of lampung Indonesia. I were born on 03_oktober_1991 in Indonesia . my reLigion is Isam.. ALLAH is the only god and Nabi Muhammad is HIS mesanger.. AL-QURAN is the holy kitab.. MASJID is my favorite place,, I want succes in world and in real world afterlife.. my dream is stay in jannah with all people who I LOVE :) I love pink n I Love AC Milan I love my parents n my parents also my self. :) I hate liar and cigrate and also smoker

Posted on March 17, 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: